Navigace
Obsah
« Zpět na Strom životních situací
Zobrazení
Nespokojenost s veřejnou dopravou
3. Pojmenování (název) životní situace
Nespokojenost s veřejnou dopravou
4. Základní informace k životní situaci
Připomínky se týkají zajištění dopravní obsluhy území, návaznosti spojů veřejné dopravy, dodržování jízdních řádů a dodržování přepravního řádu.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
V této věci je oprávněn jednat občan.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Splnění všech požadovaných náležitostí.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Podejte písemnou stížnost na příslušný úřad, při osobní návštěvě lze stížnost vznést i ústně.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Pokud se stížnost týká tramvajové, trolejbusové nebo městské autobusové dopravy, kontaktujte úřad příslušného města.
Jestliže se problém týká regionální železniční dopravy nebo meziměstské autobusové dopravy, obraťte se na krajský úřad.
V případě nespokojenosti s dálkovou železniční dopravou, která je provozována v závazku veřejné služby, se obraťte na Ministerstvo dopravy.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Údaje obsažené v podání musí být co nejpřesnější a konkrétní, zvláště jedná-li se o připomínku, která má charakter stížnosti.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty stanovují vnitřní předpisy jednotlivých úřadů, zpravidla se jedná o lhůtu do 30 dnů.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Stížnost lze zaslat na e-mailovou adresu příslušného úřadu.
28. Popis byl naposledy aktualizován
21.02.2013
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.