Navigace
Obsah
« Zpět na Strom životních situací
Zobrazení
Vydávání výpisů a potvrzení z registrace a evidence
3. Pojmenování (název) životní situace
Vydávání výpisů a potvrzení z registrace a evidence
4. Základní informace k životní situaci
Žádost o výpis z veřejné části Rejstříku registrovaných církví a náboženských společností, Rejstříku evidovaných právnických osob nebo Rejstříku svazů církví a náboženských společností; žádost o úplný výpis z veřejných částí těchto rejstříků; žádost o opis jako text, který je doslovným opisem části nebo celého dokumentu uloženého ve veřejných částech rejstříků; potvrzení o určitém zápisu v rejstřících (event. o jeho neexistenci); prvopis výpisů ke dni zařazení právnické osoby do rejstříků a ke dni zápisu změny údajů do listiny.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Kdo podává žádost, není vymezeno.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Ministerstvo kultury může vydat listinu postupem podle § 6 vyhlášky č. 232/2002 Sb., kterou se provádí zákon o svobodě náboženského vyznání a postavení církví a náboženských společností a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Ministerstvo kultury výpisy ze všech tří rejstříků vyhotovuje na formulářích, které tvoří přílohy č. 1 - 3 k uvedené vyhlášce.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Podáním písemné žádosti.
8. Na které instituci životní situaci řešit
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Obraťte se na odbor církví Ministerstva kultury, Dukelských hrdinů 47, 170 00 Praha 7.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Na úřadě předložte příslušnou žádost s přiloženým kolkem.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní poplatek ve formě kolku přiloženého k žádosti.
Výše poplatku je stanovena zákonem č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Opravné prostředky nejsou stanoveny.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Sankce nejsou stanoveny.
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
28. Popis byl naposledy aktualizován
18.04.2018
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.